Noie

Services
Women's Cut
Cut or trim of long hair. Wash and blow-dry included.
45 min / 0,00€
New Hairstyle
Hair cut into a significantly different model. E.g. from long hair into a bob cut. Wash, blow-dry, and consultation included.
60 min / 0,00€
Barber Cut
Cut or trim of short hair. Wash and blow-dry included.
30 min / 0,00€
Bang Trim
Cutting or trimming of existing bangs.
15 min / 0,00€
Buzz Cut
Buzz cut. Same length for the whole head.
15 min / 0,00€
Team
Sannika Top Stylist
Map
Kuninkaankatu 28, 26100 Rauma
Reviews
5.0
152 reviews
Sinikka
22 May 2026
Barber Cut · Sannika Top Stylist
5.0
….kuten aina, Sannika is best☀️
Heidi
19 May 2026
Multicolor & Cut · Sannika Top Stylist
5.0
Kotiin tuli onnellinen ja tyytyväinen neito. Kiitos
Birgitta
29 Apr 2026
Women's Cut · Sannika Top Stylist
4.0
Paikka jossa kuunnellaan asiakasta hyvin. Rohkeasti lähti hiukset päästä niinkuin pyysin ei jäänyt mummuhiuksia poislähtiessäni.
Merja
10 Apr 2026
Highlights & Cut · Sannika Top Stylist
5.0
Kiitos☀️Onnistunut tulos😃
Reetta
19 Mar 2026
Multicolor & Cut · Sannika Top Stylist
5.0
Taattua laatua!
Johanna
5 Mar 2026
Color & Cut · Sannika Top Stylist
5.0
Aina niin mukava asioida ja tyytyväinen ole lopputulokseen.
Heidi
13 Feb 2026
Highlights & Cut · Iida -Junior Stylist
5.0
Sain juuri sellaiset hiukset kuin toivoinkin! Kiitos huolellisesta työstä 🫶🏼
Janika
5 Feb 2026
Women's Cut · Sannika Top Stylist
5.0
Toiveitani kuunneltiin ja toteutus loistava🤩
Kai
21 Jan 2026
Barber Cut · Iida -Junior Stylist
5.0
Kiitos hyvästä palvelusta
hanna-maija
13 Jan 2026
Color & Cut · Iida -Junior Stylist
5.0
Teki huolella ja tuli niin hyvät
Marja
9 Jan 2026
Women's Cut · Sannika Top Stylist
5.0
Tosi tyytyväinen työn tulokseen. Mukava hetki kampaamossa.
Carita
30 Dec 2025
Highlights & Cut · Sannika Top Stylist
5.0
Ihan huippu ❤️❤️❤️
Piritta
30 Dec 2025
Women's Cut · Sannika Top Stylist
5.0
Hyvä palvelu.
Eetu
9 Dec 2025
Barber Cut · Sannika Top Stylist
5.0
Lämpimät suosittelut! Lämmin ja rento tunnelma
Johanna
6 Nov 2025
Multicolor & Cut · Sannika Top Stylist
5.0
Tosi tyytyväinen olen väriin ja leikkaukseen. Iso kiitos Sannika.